InicioMovementos SociaisA plataforma sanitaria di que as reclamacións son atendidas "nun tempo récord"

A plataforma sanitaria di que as reclamacións son atendidas “nun tempo récord”

O colectivo asesorará aos usuarios o vindeiro martes, 4 de setembro, no Hospital da Costa

Publicada o

- Advertisement -

A Unidade Móbil de Axuda Coas Reclamacións (Umar) da Plataforma na Defensa da Sanidade da Mariña ubicarase o vindeiro martes, 4 de setembro, na entrada principal do Hospital da Costa. Será de 11.00 a 13.00 horas.

A mesa informativa ofrecerá de novo asesoramento aos usuarios respecto a dúbidas relacionadas con derivacións e agardas, e prestarán axuda para a redacción de reclamacións.

EN VIVEIRO, O DÍA 18

A unidade móbil da plataforma sanitaria regresará tamén a Viveiro tras un parón polo período vacacional. Estará no centro de saúde o martes 18 de setembro, de 11.00 a 13.00 horas.

“DE INMEDIATO”

O colectivo asegura que a maioría das reclamacións interpostas coa axuda da plataforma sanitaria “foron resoltas case de inmediato” pola dirección do Hospital da Costa, o que a xuízo da agrupación “dá unha idea da incompetencia xestora da Xerencia”.

ÚLTIMAS

María José Ginzo, matemática: “Unha conclusión é que o mapa dos apelidos galegos coincide cos das dióceses”

-Que motivación viches en realizar un traballo arredor dos apelidos, a súa cuantificación e...

As néboas perennes do Alto do Fiouco manteñen o debate sobre a seguridade viaria na A-8: “Cando xa estás no túnel de néboa, non...

Nos verdes pasteiros que disecciona a Autovía do Cantábrico ao seu paso polos municipios lucenses...

Foz fai un balance positivo do verán con mil visitantes máis que en 2023

As oficinas de turismo de Foz e o Centro de Interpretación da Basílica de...

A Deputación de Lugo asina un convenio para impulsar a formación de redeiras

O presidente da Deputación de Lugo, José Tomé Roca, asinou un novo convenio de...