InicioMovementos SociaisA plataforma sanitaria di que as reclamacións son atendidas "nun tempo récord"

A plataforma sanitaria di que as reclamacións son atendidas “nun tempo récord”

O colectivo asesorará aos usuarios o vindeiro martes, 4 de setembro, no Hospital da Costa

Publicada o

- Advertisement -

A Unidade Móbil de Axuda Coas Reclamacións (Umar) da Plataforma na Defensa da Sanidade da Mariña ubicarase o vindeiro martes, 4 de setembro, na entrada principal do Hospital da Costa. Será de 11.00 a 13.00 horas.

A mesa informativa ofrecerá de novo asesoramento aos usuarios respecto a dúbidas relacionadas con derivacións e agardas, e prestarán axuda para a redacción de reclamacións.

EN VIVEIRO, O DÍA 18

A unidade móbil da plataforma sanitaria regresará tamén a Viveiro tras un parón polo período vacacional. Estará no centro de saúde o martes 18 de setembro, de 11.00 a 13.00 horas.

“DE INMEDIATO”

O colectivo asegura que a maioría das reclamacións interpostas coa axuda da plataforma sanitaria “foron resoltas case de inmediato” pola dirección do Hospital da Costa, o que a xuízo da agrupación “dá unha idea da incompetencia xestora da Xerencia”.

ÚLTIMAS

Esixen á Xunta de Persoal demostrar que son os convocantes das concentracións no Hospital de Burela

A Dirección do Hospital esixe por escrito que a Xunta de Persoal demostre que...

Política Social non aborda os problemas de Foz no Parlamento

A conselleira de Política Social, Fabiola García, en resposta a unha pregunta parlamentaria da...

A Praza de Abastos de Viveiro recibe máis de 47.000 euros para a súa revitalización

O Concello de Viveiro recibiu unha axuda de 47.702,40 euros da Consellería de Emprego,...

Deteñen na estación de bus de Viveiro ao atracador dun banco en Burela

A Garda Civil detivo a un home na estación de autobuses de Viveiro como o presunto responsable...