A marca “merluza del pincho” de Celeiro e o Resurrection Fest declararon “aberta a súa colaboración” para a celebración da 16º edición do festival que terá lugar entre os días 26 e 28 de agosto no municipio lucense de Viveiro.
A sinerxía entre ambas as marcas leva dando desde hai anos, dado que son os “principais embaixadores de Celeiro e das súas virtudes“: nun caso, por ser “o festival de metal e hardcore máis importante do mundo”, e, no outro, por tratarse “dun produto de primeira calidade, obxecto de premios e certificacións”.
Desde Porto de Celeiro, entidade que ampara a marca Pescada do Petisco de Celeiro, sinalaron que “este ano, máis que nunca, a colaboración era necesaria“. Por esta razón, desenvolveron unha campaña cunha lema común: “En Celeiro somos moi de petisco”.
Segundo os promotores, trátase de “un concepto que fai unha chiscadela á indumentaria dos amantes do heavy metal e a arte de pesca sustentable, o petisco ou palangre, que os barcos de Porto de Celeiro empregan a captura da pescada”. EFE